Saturday 13 October 2018

Selamat Bekelala

         


          Selamat datai ngagai blog aku tu. Nyadi blog tu dipelabaka aku blog keterubah dalam jaku Iban ke deka bekunsi senentang pengawa bekebun ngena chara tauka sistem fertigasi.
       Nya alai, aku enggau naka ulih nerangka chara sereta tips bekebun ngena sistem fertigasi tu ngena jaku kitai Iban. Nyangka bisi sekeda leka jaku Bahasa Melayu nya enda ulih dikalihka aku ngena leka jaku Iban, aku minta ampun dulu. Nambahka nya, taja blog tu ngena jaku Iban, tang nyangka bisi sekeda leka jaku tauka rambai jaku ke dikena ditu ukai standard jaku Iban ke betul. Sekali agi aku minta ampun.

      Nyadi tuju blog tu digaga ianya deka bekunsi enggau semua bala pemacha senentang chara bekebun ngena chara baru ianya chara fertigasi. Tips ke dikunsi ditu ianya ulih aku ke enggau orang kursus, ari bacha sereta ari peneleba [pengalaman] bekebun ngena chara tu.
        Arapka bala kitai bansa ke rindu bekebun bisi bulih penemu baru sereta penguntung lebuh udah nemuai ngagai blog tu.

No comments:

Post a Comment